Pizzaonline

Pizza-onlinesta tilaat pizzat, kebabit ja muut herkut kätevästi!

maanantai 11. tammikuuta 2016

Ahdistusta ja kauppareissuja

Seuraavaan palkkapäivään päiviä jäljellä 30 päivää.

Rahaa käytettävissä 258€. (Siis tämänpäiväisen kauppareissun jälkeen)
Tekee 8,60€/pv.
Laskin.
Ahdistuin.
Tulin pulputtamaan tänne asiasta.

No joo.. Olen noudattanut budjettia ja tehnyt sen mukaisia hankintoja. Viikonloppuna olin juhlimassa, ja rahaa kului just sen verran kuin pitikin. Silti tuntuu ihan kauhealta, että 4:ssä päivässä olen ehtinyt tuhlata jo 132€. Noloa. Plääh.

Mikäli sössin taas asiani, eikä tämän kuun rahat riitäkään, olen varautunut plan B:llä, joka  myös Visana tunnetaan. Budjetoin ensi kuulle varmuuden vuoksi 70 euroa ylimääräistä Visan lyhennystä, jos olen niin pönttö, että päädyn taas sitä käyttämään.  Lisäksi yllätystilillä on edelleen se 50 euroa, mutta varmaan saan rakkauspostia sähköyhtiöltä tai joltain muulta jännittävältä taholta, joten sen varaan en laske mitään.

Mutta alan nyt siis seuraamaan kulutusta päivätasolla viikoittain. Niinku justnytheti.

Palkkakauden vko1.

Tänään maanantaina tuhlasin 16,60€ Lidliin. Sain sillä rahalla kaksi kassillista ruokaa. Kiitos saksalaiset talouteni pelastamisesta! <3
Huomenna tosin reissaan S-marketiin hakemaan ne kamat jotka saa sieltä Lidliäkin halvemmalla. Joo. Sellaisiakin löytyy. Esimerkiksi omput.

Kirjaan kaikki menot, enkä huijaa. Cross my heart!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti